• кухни днепропетровск
  • шкафы-купе днепропетровск
  • офисная мебель днепропетровск
  • торговое оборудование днепропетровск
  • стена плача онлайн
  • стена плача записки онлайн
  • piramida.dp.ua
  • алмазное сверление в Днепропетровске
  • Elmélet

    A Mind Lab Módszer biztos elméleti alapokon nyugszik és több kiemelkedő tudós tanulmányait követi:

    A filozófus John Dewey, már a 20. század elején felismerte az égető szükséget, hogy az oktatást egy demokratikusabb folyamattá kell alakítani. A Konstruktivista Teóriájában Dewey kijelentette, hogy a gyerek a tanulási folyamat közepén kell hogy legyen és meg kell neki engedni, hogy tapasztalatból tanuljon, nem csak elméleti forrásokból. A játékokra kiváló oktatási eszközként tekintett célja elérésében.

    Reuven Feuerstein Professzor, aki úttörő volt a sikeres oktatási folyamat, az Eszközgazdagítás folyamatában és a közvetített tanulási folyamatban. Feuerstein hangsúlyozza a gondolkodás tanításának központi szerepét (a tartalom tanításával szemben) a közvetítés céljával, megnyitva a környezetet, egy elméletet, ami támogat és alkalmaz a Mind Lab Csoport.

    Howard Gardner Professzor, fejlesztette ki az Összetett Intelligencia elméletet. Ez az elmélet leírja a különbözőséget az egyének tehetségei és tanulási módszerei közt – és ebből kifolyólag a rugalmas tanítási megközelítéseket, amit minden egyes diákra kéne alkalmazni a hatékony elérésük érdekében;

    David Perkins Professzor, munkájában a gondolkodás tanításának szükségességét hangsúlyozta , és kiemelte a megértéshez és átadáshoz kapcsolódó folyamatokat – két folyamat, ami szintén központi szerepet játszik a Mind Lab filozófiájában és módszertanában;

    És Robert Sternberg Professzor, akinek a tanulmányai a Sikeres Intelligenciát tesztelték – az intelligencia alkalmazása a való életben (a szabványosított intelligencia tesztekkel szemben).