• кухни днепропетровск
  • шкафы-купе днепропетровск
  • офисная мебель днепропетровск
  • торговое оборудование днепропетровск
  • стена плача онлайн
  • стена плача записки онлайн
  • piramida.dp.ua
  • алмазное сверление в Днепропетровске
  • Folyamat

    A Mind Lab tanulási folyamata egyszerű, mégis rendkívül hatékony. A folyamat a gyerekek játék melletti elköteleződésével kezdődik, mely a való életnek megfelelő készségekkel és tudással vértezi fel őket. A Mind Lab módszer az a híd, amely összekapcsolja a játékok világát a valós világgal.

    A tanulási folyamat 3 hatásos és bizonyított lépésből áll:

    1. Lépés: Játék

    Az első lépésben a gyerekek megtanulnak egy stratégiai játékot a sok közül, és kis csoportokban kezdenek játszani. A pedagógus ad nekik egy játékot, és elmagyarázza a stratégiákat és az alattuk fekvő gondolkodásmódokat, melyek segítenek a gyerekeknek játszókészségük fejlesztésében.

    2. Lépés: Tanulás

    A második lépésben a pedagógus és a gyerekek összefoglalják a játékkal töltött időt egy gondolkodási modell segítségével. Ez a modell a játék által indított kognitív folyamatokhoz kapcsolódik (például egy probléma felismerése és megoldása, vagy egy nehéz döntés meghozása) vagy érzelmi és közösségi folyamatokhoz (például egy hiba elkövetésének felismerése, vagy a csapatként való együttműködés szükségessége). Alább néhány példát lát azokra a kognitív, érzelmi és közösségi készségekre, melyeket a Mind Lab módszer erősít:

    3. Lépés: Alkalmazás

    A harmadik lépésben, a pedagógus és a gyerekek megvizsgálják a játékszituációkat és elkezdenek egy megbeszélést, mely a megfelelő valós élet beli szituációkhoz kapcsolódik. Ekközben a gyerekek sikeresen alkalmazzák a játékból megszerzett tudást az élet más területein – tanulmányaiktól kezdve (és később munkájuk során) érzelmi és szellemi életükig, csak úgy mint közösségi és családi kapcsolataiknál.